wjslzt

记录存档
Overtime - Willie Nelson

ben:

说是寂寞的秋的清愁/说是辽远的海的相思/假如有人问我的烦恼/我不敢说出你的名字。

                    ——戴望舒


——————

《Overtime》由美国两位著名的乡村音乐大师威利·尼尔森和露辛达·威廉姆斯深情合唱。温柔的伴奏如透过树梢的暖暖阳光,照射着你在时光中变得柔软的心。尼尔森的唱功有多好已经不必细说,露辛达那别具一格的豆沙嗓子也在这首歌中散发出来另一种味道,时间真的会治愈一切,直到所有的痛彻心扉变作云淡风轻!



Overtime
随着时间的推移
That's what they all tell me
这是他们告诉我的全部
That's what they say to me
这是他们向我诉说的
Overtime
随着时间的推移

Overtime
随着时间的推移
That's what they all tell me
这是他们告诉我的全部
That's what they say to me
这是他们向我诉说的
Overtime
随着时间的推移

Your blue eyes
你的蓝眼睛
And your black eyelashes
你的黑睫毛
The way you looked at life
你对待生活
In your funny way
以你有趣的方式

I guess out of the blue
我猜测这蓝色
You won't cross my mind
你不会越过我的心
And I'll get over you
我将忘记你
Overtime
随着时间的推移


Your pale skin
你苍白的皮肤
And your sexy crooked teeth
你性感的歪斜牙齿
The trouble you'd get in
你会遇到一些麻烦
In your clumsy way
用你笨拙的方式

I guess one afternoon
我猜测要花费一个下午
You won't cross my mind
你不会从我心上越过
And I'll get over you
我将忘记你
Overtime
随着时间的推移

I guess out of the blue
我猜测这蓝色
You won't cross my mind
你不会越过我的心
And I'll get over you
而我将忘怀你
Overtime
随着时间的推移


                                           



评论

热度(16)